Zdraví a vitalita zaměstnanců se pomalu stává dnešní prioritou většiny společností. Kromě přímé prevence ochrany zdraví prostřednictvím třeba ochranných roušek nebo antibakteriálních gelů, začínají firmy myslet také na zvýšení imunity svých lidí. Pokud zaměstnanec dostane balení kvalitních vitamínů ve firemních barvách, rozhodně ho to v současnosti potěší víc než běžný reklamní dárek v podobné hodnotě a pravděpodobně to zvýší i pocit jeho pocit loyality k firmě. Zkrátka bude mu jasné, že na firmě na něm opravdu záleží.
Ovšem spojit svoji značku s jakýmkoli reklamním předmětem znamená, že tento produkt musí zaručovat kvalitu a být velmi pozitivně vnímaný. Reklamní vitamíny a minerály – ať už jde o klasický vitamín C, multivitamín, omega-3 nebo třeba magnesium – musí být vyráběny spolehlivým výrobcem a obsahovat garantované složení účinných látek. Jaká asi bude vnímaná hodnota takového dárku, který reprezentuje zdraví, vašemu firemnímu partnerovi nebo zákazníkovi?
Navíc krabička s vitamíny označená firemním logem se pro daňové účely stává klasickým reklamním předmětem a jde tedy o kompletně daňově odečitatelnou položku.
Dokonce dle aktuálního sdělení Státního zdravotního ústavu dokonce právě preparáty omega-3 a vitamin D pomáhají připravit tělo na možné onemocnění koronaviry.
Jsou firemní vitamíny a minerály s logem tedy ta správná trefa? Mohou být reklamní vitamíny v tuto chvíli právě tou nejlepší firemní investicí do vlastního dobrého jména?