Reklamní předměty

Reklamní předměty vnímáme z hlediska použití ve 3 kategoriích.

(1) POS/POP předmět využívaný v místě prodeje určený pro koncového zákazníka jako pobídka k nákupu. (2) Širokou kategorií jsou dárky a reklamní předměty pro firemního klienta v rámci B2B a obchodního styku.  (3)Společnosti často využívají obrandované dárky směrem dovnitř, pro podporu vlastních zaměstnanců.

TISKOVÉ TECHNOLOGIE

Posviťte si s námi na branding

Potisk reklamních předmětů a další možné techniky jejich označování.  Následující ucelený přehled uvádí princip těchto metod, ukázky, videa, doporučené použití atd.

Maloobchod


PODPORA PRODEJE

Příbal jako dárek

Druhy příbalů

Reklamní příbal je obvyle na zakázku vyrobený předmět přibalený k produktu. Rozlišujeme ON-PACK, IN-PACK, nebo CO-PACK, tedy jestli je příbal umístěn na produktu, uvnitř balení produktu nebo ve společném balení s produktem. 

Výhody reklamního příbalu

Správně a kreativně zvolený příbal zvyšuje prodej produktu až několikanásobně.  Výzkumy opakovaně ukazují že 1/3 zákazníků si spíše koupí produkt, který obsahuje nějaký typ promoton.

Produkty vhodné jako příbal

Jako příbal fungují hlavně originálně vytvořené a zakázkově vyrobené předměty. Například plyšové hračky v podobě maskotů značek, nafukovací předměty, figurky, magnetky a spousta dalších možností.

reklamni pribal

Prémiový obal plechovka

VÝŠIVKA A NÁŠIVKA

Prémiový obal

Výhody prémiového obalu

Prémiový obal v sobě skrývá hned několik výhod. Primárně upoutá pozornost v regálu oproti jinému zboží vypadá atraktivnější. Dále má obvykle druhotné použití až po dobu mnoha let, značka tak bude stále vidět.  A navíc ho koncový spotřebitel často použije jako dárek.

Typy prémiových obalů

Inovatovní prémiová balení, pomáhají produktům vyniknout v šedi běžného spotřebního zboží. Synonymem prémiového obalu jsou reklamní plechovky, nebo chcete-li plechové krabice či dózy.  Atraktivitu lze velmi efektně zíkat také díky papírovým tubusům.  Kreativní balení, které opravdu vystoupí z řady lze vytvořit prostřednictvím zakázkově vytvořených termo obalů a tašek.

Využití

Nejčastěji své značky prostřednictvím kretivních balení podporují firmy z oblasti alkoholu, piva, nebo nealko nápojů. Dále třeba cukrovinek, kosmetiky, šperků, oblečení, čajů, kávy apod.


POTISK TEXTILU

Spotřebitelská soutěž

Technika tisku sublimací

Sublimace je určena výhradně pro umělé textilní materiály.  Sublimační digitální stroj vytiskne všechny barvy motivu najednou ve fotografické kvalitě. Motiv je pak tlakem a teplem zažehlen do podkladu. Barva se vpije přímo do vlákna potiskovaného materiálu, takže povrch tisku není patrný při dotyku a materiál zůstává vzdušný.

Výhody sublimačního potisku

Sublimace nabízí jedinečnou sytost a stálost barev, stejně jako tisk nejmenších detailů. Technocky lze tisknout od jednoho kusu. Nelze použít pro 100% bavlněné výrobky.

Použití sublimace

Sportovní dresy, funkční oblečení, vlajky, bundy, apod... 

Reklamní potisk - sublimace

Výšivka na reklamní textil

PODPORA V MÍSTĚ PRODEJE

POS

Technika výšivky

Vyšívání je textilní technika, pomocí které se zdobí podkladový textilní materiál  protahováním nebo našíváním nití. Základním prvkem vyšívací techniky je steh, jako způsob vedení nitě. Moderní vyšívací stroje pracují na stejném principu jako šicí stroj, ale šijí automaticky podle předem připraveného vyšívacího programu. Motiv se potom vyšívá zároveň na několika vyšívacích hlavách. Nejefektivnější jsou potom stroje až se 24 vyšívacími hlavami, kdy každá z nich má až 15 vyšívacích jehel, tedy může do daného motivu zapracovat 15 barev.

Náročnost tvorby výšivky, nebo její cena se neodvozuje podle poštu barev ale počítá se na počet stehů.

Výhody výšivky

Primárně výšivka vyniká vysokou životností, odolností, stálobarevností a je vnímána jako exkluzivní technika.  Navíc lze výšivku kombikovat s potiskem a dalšími technologiemi a efekty. jako jsou metalické (kovové) nitě, reflexní nitě, 3D vrstvená výšivka apod.

Technická omezení výšivky

Výšivka má také určitá omezení.  Není vhodná pro plnobarevné motivy, barvy musí být vždy separované.  Stejně tak rozměrové malé výšivky na bavlnu nelze doporučit.  Nelze vyšívat kusové motivy a manší objemy kusů.

Využití výšivky

Textilie, kůže, papír.  Plyšové reklamní hračky, reklamní oblečení, reklamní čepice, sportovní a cetovní tašky, ručníky, ponožky.  Výšivka je navíc jediná metoda, která umožnuje umístění motivu na fleecových materiálech.

Pro klienty

Ofsetový tisk na plechovku

POTISK PAPÍRU-PLECHU

Ofsetový tisk

Technika ofsetového tisku

Ofsetový tisk je nejpoužívanější tisková technika na světě, kterou je tištěna naprostá většina papírových tiskovin.  Technicky jde o tisk nepřímý, protože z tiskové formy se nejprve tiskne na pryží potažený válec a z něho teprve na papírový nebo plechový arch. Barva se tedy přenáší dvakrát a předloha na tiskové formě není stranově převrácená.

Výhody ofsetového tisku

Ofset je kvalitní tisk a to i velmi jemných detailů a je levný pro náklady od stovek až tisíce kusů.  Běžně se tisknne pomocí skládání rastru 4 základních barev CMYK ale umožňuje i tisk přímých barev.  Při tisku velkých barevných ploch ofsetem dává větší kvalitu tisku než digitální tisk.  Ofset umožňuje přidání dalších tiskových efektů, jako je plošný nebo lokální UV lak v podobě lesk nebo mat.

Na druhou stranu je ofsetový tisk pro malé náklady drahý, neumožňuje tisk variabilních dat
a příprava tisku vyžaduje určitý čas.

Použití pro reklamní předměty

Primárně se ofsetový tisk používá pro tisk na papír.  Speciálně potom pro tisk přímo na plechové archy při výrobě plechových krabic a dóz.



Pro zaměstnance

PRO ZAMĚSTNANCE

Firemní dárky

Proč odměňovat zaměstnance?

V současné době je dobrý zaměstnanec mnohdy stejně důležitý jako dobrý zákazník a pokud si chce firma udržet produktivitu měla by s ním zacházet podobně jako právě se zákazníkem.  A firemní reklamní dárek je rozhodně jedním z důležitých způsobů, jak toho efektivně dosáhnout.  Může rozhodným způsobem výšit loyalitu, motivaci a chuť zaměstnanců k práci. 

Jaké dárky jsou ty nejlepší?

Vybírejte takové dárky pro zaměstatnce, které byste chtěli sami dostávat. Tohle pravidlo rozhodně nezklame. Zkuste se inspirovat na 420 stranách v online katalogu kvalitních a technologických dárků XD 2020.

Pro které příležitosti

Příležitostí k odměňování zaměstnanců může být celá řada. A často nejvíc efektivní je vždy moment, překvapení. Přinášíme třeba následující tipy:
- dosažení určitých fitemních cílů
- firemní výročí
- firemní odměňovací programy
- nejen vánoce ale i další kalendářní svátky
- ocenění služeb zaměstnanců

Odečtení z daní

Ne všechny firemní dárky a reklamní předměty je možné si odečíst z daňového základu. Jaké jsou aktuální podmínky se dozvíte v naší sekci Daňová uznatelnost reklamních předmětů.

Laserové gravírování na reklamní předměty
Vesta s potiskem

PRO ZAMĚSTNANCE

Firemní oblečení

Technika ofsetového tisku

Ofsetový tisk je nejpoužívanější tisková technika na světě, kterou je tištěna naprostá většina papírových tiskovin.  Technicky jde o tisk nepřímý, protože z tiskové formy se nejprve tiskne na pryží potažený válec a z něho teprve na papírový nebo plechový arch. Barva se tedy přenáší dvakrát a předloha na tiskové formě není stranově převrácená.

Výhody ofsetového tisku

Ofset je kvalitní tisk a to i velmi jemných detailů a je levný pro náklady od stovek až tisíce kusů.  Běžně se tisknne pomocí skládání rastru 4 základních barev CMYK ale umožňuje i tisk přímých barev.  Při tisku velkých barevných ploch ofsetem dává větší kvalitu tisku než digitální tisk.  Ofset umožňuje přidání dalších tiskových efektů, jako je plošný nebo lokální UV lak v podobě lesk nebo mat.

Na druhou stranu je ofsetový tisk pro malé náklady drahý, neumožňuje tisk variabilních dat
a příprava tisku vyžaduje určitý čas.

Použití pro reklamní předměty

Primárně se ofsetový tisk používá pro tisk na papír.  Speciálně potom pro tisk přímo na plechové archy při výrobě plechových krabic a dóz.